De bestelling die wordt geplaatst, wordt met veel liefde en aandacht gemaakt, verpakt en verzonden. Maar toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over je product, dat is jammer, maar je mag het door jou bestelde product binnen 14 dagen aan ons retourneren. De retourkosten zijn voor de klant. Voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden.

Gepersonaliseerde poducten worden niet teruggenomen
Gepersonaliseerde producten zijn speciaal voor jou gemaakt en kunnen we niet terugnemen. Hiermee worden producten bedoeld die zijn bedrukt met een naam of eigen tekst. Mochten wij een fout gemaakt hebben in de kleur van het basisproduct of het overnemen van de door jou opgegeven tekst dan mag je dit product na overleg met ons natuurlijk wel terugsturen.

Stappenplan retourneren:
1. Controleer eerst of jouw retour aan de voorwaarden voldoet.

  • Het artikel dient onbeschadigd te zijn.
  • Het artikel dient in de originele of een vergelijkbare verpakking retour te worden gezonden

2. Stuur een mail info@mooyz.nl en geef aan welk product en met welke rede je dit gaat retourneren.

3. Verpak de artikelen en stuur de pakbon mee terug.

4. Vermeld ons adres duidelijk op de verpakking:

Mooyz
Bormanshof 8
6095 CD BAEXEM

5. Frankeer het pakket en breng het naar de brievenbus of een PostNL servicepunt. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

6. Zodra wij jouw retour door ons is ontvangen storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op jouw bankrekening.

Bij het terugsturen van de volledige bestelling, krijg je het volledige bedag teruggestort, inclusief verzendkosten en exclusief retourkosten.

© 2018 - 2020 Mooyz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel