Navigatie

Bedenktijd
Natuurlijk hoop ik dat de bestelde producten naar wens zijn. Mocht je niet tevreden zijn dan mag je het product, binnen 14 dagen na ontvangst, ruilen of retourneren. Dit mag zonder opgave van reden. Retourkosten zijn voor de klant. Voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden. Lees meer over retouren in onze algemene voorwaarden.

Je krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst, teruggestort op je rekening. 

Klachten
Uiteraard hoop ik dat je tevreden bent over onze producten. Indien een artikel niet voldoet aan je verwachting, in de zin dat er iets niet volgens bestelling is geleverd stuur dan een mail naar info@mooyz.nl of bel (o werkdagen) naar 06-21881438 en omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk. Ik zal er dan alles aan doen om dit op te lossen. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consument in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR Platform van de EUropese Commissie. Dit ODR Platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is genomen dan staat het je vrij je klacht te deponeren bij het Platform van de Europese Unie

© 2018 - 2019 Mooyz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel