Navigatie

Bestelproces en levertijd
Bestellen gaat via de webshop, tenzij anders is afgesproken.
De bestelling wordt actief zodra de betaling door ons ontvangen is. Je ontvangt altijd een bevestigingsmail van je bestellig. Let op: deze kan in de ongewenste post terecht komen.

Betalingen
Betalen kan door middel van vooraf overboeken, Ideal of Bankcontact.
Mooyz maakt gebruik van rekeningnummer: NL30INGB0008460402

Levertijd
De meeste producten worden met de hand gemaakt. En wat met de hand gemaakt wordt heeft tijd nodig. De gemiddelde levertijd van de onze producten is 3 tot 6 werkdagen. De levertijd is afhankelijk van de voorraad en de persoonlijke wensen. Hierdoor kan de levertijd per product verschillen. Een product dat speciaal voor de klant ontworpen word heeft een langer levertijd dan een standaard product. Bij de producten waar je rekening moet houden met een langere levertijd, wordt dit nog eens extra aangegeven.

Verzend- en verpakkingskosten
De bestelling worden vanuit Nederland met PostNL verstuurd.

De voorkeur gaat uit naar brievenbuspakketpost. De kosten hiervoor zijn € 3,95. Je ontvangt automatisch een track & tracecode wanneer je bestelling verstuurd is. Het kan gebeuren dat er enkel uren tussen de ontvangst van de verzendbevestiging en track en tracecode zit.

Kleine, lichte en niet breekbare producten kunnen voor € 2,50 als brievenbuspost verzonden worden. Dit geldt alleen voor stickers, slingers prikkers en ballonnen.

Bestellingen die niet door de brievenbus passen worden als pakketpost verzonden. De kosten hiervoor bedragen € 6,95 en je ontvangt ook hiervoor een track en tracecode als de bestelling verzonden is. 

Verzendkosten naar België bedragen € 7,45.

Ruilen en retourneren
Natuurlijk hopen we dat de producten naar wens zijn. Mocht je niet tevreden zijn dan kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Dit kan zonder opgaaf van reden. De retourkosten zijn voor de klant. Voor gepersonaliseerde voorwaarden gelden andere voorwaarden. Meer over retourneren lees je ook in de algemene voorwaarden

Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour
Producten die gepersonaliseer worden kunnen we helaas niet rettour nemen. Hiermee bedoelen we producten die bijvoorbeeld voorzien worden van een naam of geboortegegevens. Als je zo'n product besteld dan sturen we altijd eerst een voorbeeld met de gegevens zodat je een beeld krijgt hoe het eruit komt te zien. Na goedkeuring worden deze definitief gemaakt. Heb je toch een klacht? Neem gerust contact met ons op. Dan bekijken we samen de mogelijkheden.

Retour sturen
Mail ons altijd eerst even voor je iets terugstuurt en vermeld daarbij onderstaande gegevens:

Datum:

Ik deel u hierbij mede dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten herroep:

Artikel:
Besteld op: 
Ordernummer:
Naam:
Adres:
Rekeningnummer waarop het terug te betalen bedrag overgemaakt mag worden: 

(Deze vragen a.u.b.in je e-mail kopieren en de gegevens aanvullen)

Kosten in geval van retour sturen
Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht dan komen allen de kosten voor de retourzending voor je eigen rekening. 

Als het geretourneerde product obeschadigd door ons ontvangen is, zal het door jou betaalde bedrag  binnen 14 dagen worden teruggestort. Wanneer het product gebruikt of beschadigd is kunnen we het helaas niet terug nemen. verpak de artikelen dusdanig dat beschadiging vermeden wordt.

Retouradres is:
Mooyz
Bormanshof 8
6095 CD Baexem

Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

 

 

 

 

 

© 2018 - 2019 Mooyz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel